hmm..

mamma ligger i sängen och kollar tv,
jag satte mej nyss vid datan,
saknar cassandra, väldigt mke faktist :( 
kl är 23.05 just nu, och jag har tråkigt, juste elin ring mej imorn när du vaknar, eller jag vaknar ju sent såå ring vid ett
då har jag en väckarklocka på köpet hahahah, e inne på msn skriver med mitt ex marcus.
somsakt så på sönda så kommer pappa då ska han och mamma snacka om hur jag ska bo hur länge, och vart jag ska bo under sommarlovet. men skriver imorn om jag får, juste imorn kommer grannarna på middag men jag får sticka när jag ätit och jag fick slagga hos nån, så ska fråga runt lite hihi. Kiss ♥

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0