hiss&diss


Snart åker jag till sandra såå nu kör vi en hiss&diss kära läsare



min flickvän! hahah hon får mej på bättre humör och gör så jag tycker om mej själv mer, det gör säkert alla andras flick/pojkvänner oxo hahah, men jag känner inte dom såå jag hissar min underbara flickvän (a)

Bögar, måste faan vara dom snällaste personerna på jorden, tjejens bästavän för dom blir ju inte kära i en, eller ska jag säga lebbens största vän, för då vlir ju inte tjejen kär heller ahhaha!

frisörer, man går in säger vad man vill ha och dom flesta gör det perfa!



Skavsår! hatar dom, såå jävla dåliga!!

regning sommar! regna ska det göra på hösten sommarn ska man ligga och schteka i solen!

dessie nilsson, seriöst hon kan råka illa ut nån dag pga hennes sett i bloggen, den börjar bli jävligt fejjk och tråkig, och hon är såå wnb kissiemjau!

det var allt nu, gör videoinägg ikväll och nya bilder på mej :D smisk :*

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0