!!



Okej gubbar&gummor nu kör vi!




Skor!
ingen skulle klara sej utan skor! speciellt inte jag!, vissa skor klarar jag inte av, men ballerina eller klackar, SCORE!

Chillkrök,
det är mysigt men man blir ju inte full, ajjt? ")

Väskor!
Jag e galen i väskor, både små axelväskor till medel stora, jag gillar oxo stora men dom ska inte vara för stora!

Film.
Jag har mina favorter, armageddon(?), twilihgt&gladiatorn, bästa filmerna man kan se med pojkvännen/flickvännen



Sandaler!
Skitfult förfan!! speciellr gladiator skor!!

Falska
seriöst, dom kommer och går precis som får!, säger att som ska stanna men sviker.

homofober!
dom ser sej som annorlunda, men dom e ju precis lika normala som andra som inte e hetero.






you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0