Mamis work

Hej. mådde inte så bra imorse, så mamma sa att hon skulle sjukanmäla mej, men jag gillar inte att vara hemma själv, såå jag fick följa med till hennes jobb, Ni vet laurent i twilight&new moon, han va på NRJ halv 9 så jag fick vara där inne när dom va on air, d va kul, vi snackade lite och hade roligt. han hade dock inga dreadlocks :(
Men han va snygg ;) Hahah, han e jätte trevlig oxo. Dock orkade jag inte ta bild, men har en aoutograf som hakim sa att jag skulle ha xD haha! Edi har läst alla böcker, och 4an läste han på 2 dagar, haha, så sa jag till hakim, jag läste alla på 1½, haha och gud vikka stora ögon hakim fick då! xD haha, me nu vet ni vad jag gör, men ska ringa min syster, för d har hänt en grej. Pussy <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0