Hemma

Helluue,
Har vart hemma länge, igentlien skulle vi sluta nu, men vår mattelärare e sjuk, såå vi hade bara 45 minuters lektion.
d gick bra, gjorde typ 15 tal, haha, jacob gav sin kexchoklad till igor, men hann drev men igor hann ge den till mej, såå jag stoppade den mellan tuttarna, såå sa jag medans jag gick baklänges till ingången ; D e sant den ligger mellan mina tuttar. haha och just då hörde noa, fredda, marco, lundin&wille d och då säger marco; vad hade du mellan tuttarna? noa; kan du visa? haha! skiit kul va d, den e faktist kvar, ska fan ta kort på den nu, haha!
Här får ni kexchokladen! pussy <3

den satt ju MELLAN tuttaran, men tog upp den när jag skulle ta kort för att man ska kunna se den.

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0