Har ont i rumpan! fan va hårt vi körde asso!

Jag, tove&punnie, och lite madde(hon kasta en gång)  aja,
men vi körde iaf snöbollskrig i 5 minuter, jag började kasta på tove&sen fortsatte vi, men problemet var att vi inte hade ytterkläder förutom skor på oss, såå man blev iskall!! hahah och jag skulle kasta på tove, men tog i såå hårt så jag ramla på rumpen stumpen! men sen såå drog matilda ner mej så mule hon, stålis&fiskpojken mej, och jag orkade inte stå emot xD hah! sen såå ramla jag igen när jag och tommy gick till bussen! asso guuud vad jag har ont i rumpan!! hah! guuud så kul, jag e feeeeeett trött!.. michis ska sova här igen, kommer med en önskelista senare&that stuff! men nu ska jag göra något kuul. Pussy<3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0