Bilen, med min älskade farfar <3

Hej, har nys suttit barnvakt till mina kusiner i typ 30-40 minuter, när leo och farfar gjorde något haha, så jag började filma dom med mobilen, sen så visa jag widar filmen, då börja han as flabba! Då filmade jag båda tvillingarna, och när ines fick se sej själv, så sa hon titta och peka på sej själv på filmen, och då börja widar göra samma sak! Hah, gud vad jag älskar dom! Haha. Men nu sitter jag och farfar i bilen, har gjort d ett tag, vi ska hämta farmor, vi är väll framme om typ 3 minuter, sitter fram i bilen. Men får hoppa bak när farmor kommer. Undrar vad d blir för mat? Något gott antaglien, dom som gör godast mat i min familj är mamma, farmor,min gudfar och min syster och min farbror, och min andra farbror. Haha. Vi har hämtat farmor nu. Fick sitta fram endo :D haha, min familj i sverige består av, 4 kusiner, 2 farbröder, en pappa, mamma och 2 systrar, farmor, farfar, mormor, morfar. Tror det va alla xD haha! Men vi e snart hemma, farfar ska bara köpa en blomma. Men orkar faktist inte blogga, ni fick ju ett ganska långt inlägg, men dom 3 filmer jag gjorde på mina kusiner när jag har usb tillgång :) PUSSY <3

you're comments girl/boy!
Postat av: mamma

Din ena farbror är ju Din gudfar - men Du har rätt han lagar super god mat (fast jag är bättre på vissa saker).

2009-12-23 @ 10:41:05

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0