3 sidor, d tog 1½ timma!

Hahaa! tog faaan skiiit lång tid!! och har bara kollat tre sidor xD
Aja, idag i skolan vare kuul, lärde mej papparazzi(?) refrängen på piano.
Åt lussebulle imorse, fick den av papi. Hahha, just jag håller på att bli längre än izze igen "D YAAAU!
fast såklart så ska han vara värsta glädjedödaren och säga att jag e kort -.-' haha! but i like him anyway!
Jag e mega hungrig, vet inte ens vad som finns här.. Aja. Skriver när jag kan, efetresom jag måste sitta vid mammas data, eftersom min syster har beslagtagit mini skiten, och jag har nog inte så mke val ä'n att sitta vid mammas medan jag kan eftersom hon mste sitta här. Pussy <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0