vi kör en visste du att igen!

                                    
Jag&min syster e med i rix fm's jul sång. den har spelats i ca 4 år snart.
Jag tycker inte det e märkvärdigt med att träffa kändisar längre. det börjar bli tråkigt haha!
Issa&elin jagade mej på rix fm festival för dom skulle pussa mej på kinden eftersom danny gjorde de, och det sluta med att dom bröt min klack. Inte kul!
Basisten i crucified barbara har jag känt i 3 år typ. (hon har e skiit nygg bas, En rosa!) haha!
Jag e längre än min flickvän.
Jag älskar barnfilmer! fast dock e dom flesta vi har på polska eftersom jag e halvpolack.


Såå nuu vet ni det!


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0