Tja!!

Tjänare allihoppa!
Sitter hemma hos elin just nu, min dag har vart lite stressig och sur.
Jag hann inte blogga imorse men sov ca 5 timmar.
istället för klackar så blev det mina RBK. och jag orkade inte sminka mej, körde en naturlig look.
kl 9 såå gick mamma på möte&jag stack till knappen&hakim. sjukt sköna killar, hakims garv e typ bäst. Dom har min humor oxo såå man fattade skämten dom sa haha!. Men läs deras NRJ blogg här & Lyssna på dom varje morron kl 6-9. jag skulle bara snacka med dom kanske 30 minuter men det blev snarare en timma och typ en kvart hah!
Hakim e ju synsk!
Hakim: Vad heter din blogg då?
Jag: Det säger jag inte, haha!
Hakim: Okej men kan du berätta om den?
Jag: Jag och nåra vänner ville att jag skulle ha en blogg som var motsattsen till gaybloggen..(blev avbrutan av hakim)
Hakim: LEBBLOGGEN?
Jag: Hur fasen visste du det!?
Hakim: *Skrattar så han kissar på sej* haha!

Menmen nu fick ni veta vad jag gjorde imorse.
Sen drog jag&mamma till optikern hämta ut mina glasögon&drog till donken och käka.
Kom till skolan runt kvart över 11.
&Sen var det bara tråk. Men bloggar hemfrån istället. C'Yah then! Kiss from Miss Bitch! <3

you're comments girl/boy!
Postat av: Hakim

Det var trevligt att träffa dig idag! Kom gärna förbi och säg hej igen!

2009-08-31 @ 17:57:15
URL: http://www.nrj.se

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0