OMG!

Hejj, Ehm nu e jag hemma har vart det ett tag, men såg en kommentar jag fått & jag blev lite paff.

en nyfiken person som tycker ni va jätte söta tsm om Typ åka!:
du har det ganska bra utan cassandra va? Eller saknar du henne?

Svaret blir nog.. Jag klarade mej utan henne förut, gör det nu oxo. Ja såklart jag saknar henne. Visst mina känslor var ju lite svaga nu på slutet men jag älskade henne när mina känslor var som starkast.


Tolka inget fel nu, men det är svårt att svara på sånt..  Sure i'm a bitch, but i am mortal.



you're comments girl/boy!
Postat av: hej, samma person igen.

men vadå så du tycker inte om henne längre? :O

asså sry jag fattar inte, var det inge känslor inblandade alls från någons sida?

eller asså, grät du inte när hon gjorde slut?

förlåt om jag ställer massa frågor, men jag är nyfiken, jag tyckte iallafall att ni passade tsm.

2009-08-15 @ 13:24:53

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0