Ojj!

Igår såå började ju jag få ont i magen, dock så gick det inte över nu på morgonen, så jag smsade min mentor och skrev att jag skulle försöka komma imorn för då ska vi till norrby holme, och dit har jag aldrig vart föut såå det kan ju bli kul såå hoppas att min huvevärk går över, för det har magontet gjort.
Jag missa nyss ett samtal på min tre mobil och jag kan ju inte ringa upp!
Ohjuste jag hitta min chipchip till skolan nyss den låg under sängen haha! chipchipe en såndär sak som man tar framför en kontroll sak så att den öppnar dörren till skolan. Jag har ju pimpat upp den e typ lila/rosa glittrig, men nu ska den bli rosa vit haha! men måste hitta nagellacksborttagnings medel, vet typ vart den ligger. Men ska hämta den nu, såå skriver sen. Kiss

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0