mentor!

Chacha!!
Min mentor ringde nyss, vi pratade lite om min skolgång, och det var tydligen elever i min klass som sakt att dom sett mej igår eller idag. Men det roliga e att jag endast varit utanför dörren med hunden och det är bara runt gropen.
Jag vill ju gå till skolan imorn såå jag ska göra det, vare sej min mage vill eller inte!
Jag skolkade ju i sexan, &hon blev besviken på mej, sammtidigt såg 2 lärare mej röka, och sa till henne såå dåå fick jag ännu dåligare rykten, sen kugga jag på mitt första engelska prov, dåå blev hon mer besviken, såå nu ska jag jobba upp mitt rykte, och inte kugga på engelska!!  Hahaha wish me luck.

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0