Jaha!

Här kommer en till fråga från samma person som fråga om jag saknade cassandra och det.

hej, samma person igen. om OMG!:
men vadå så du tycker inte om henne längre? :O asså sry jag fattar inte, var det inge känslor inblandade alls från någons sida? eller asså, grät du inte när hon gjorde slut? förlåt om jag ställer massa frågor, men jag är nyfiken, jag tyckte iallafall att ni passade tsm.

1. Jo jag tycker ffr om henne, känslorna försviner inte över tre dagar, ointe för mej iaf.
2. den frågan förstår inte jag, så kan inte svara.
3. nej jag grät inte, jag kan inte gråta när något sånt händer, speciellt inte över telefon.
Tack antar jag..

Men idag ska Tanja&jag till ung 08, vi tänkte åka snart, mamma kanske kan fixa in oss backstage på the voice idag oxo.
Men vi får se hur det blir, vet inte om jag orkar, det e ju annorlunda mellan rix fm festivalen backstage för där kände man ju alla, har ju känt dom sen jag var 6 år såå man kunde ju prata med vem som helst, men n på the voice känner ju noll, fast man har ju träffat ngn då&då men inte såå som jag träffar typ gert och resten av rix morgon zoo hahah.
Menmen, ska platta håret sen är det väll bara att åka, skriver när jag kommer hem.


you're comments girl/boy!
Postat av: bella

Fin blogg du har XD



www.bellalahdo.blogg.se

2009-08-15 @ 15:50:24
URL: http://bellalahdo.blogg.se/

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0