Jag vet!!

Förlåt, jag vet att det har vart usel uppdatering men slänger in ett inlägg nu&hoppas på ett senare idag.

Kl halv 6 kommer papi&tompa, sen kommer ju aa farbror, hans fru deras tvillingar, farmor&farfar, och 4 nya personer som jag inte nämde igår är johan&joanna med deras tvillingar ines&vidar.
E lite sur just nu, har inte ätit sen igår kl 22.35 typ. såå e ganska hungrig, men vi har inge gott hemma.
Jag kanske kommer vara gnällig hela helgen inklusive idag för att jag kommer troligen inte äta så mke har svårt att äta när fler än 2 tittar&sitter bredvid, &vi blir många hela helgen, såå det kan bli något surt inlägg, lets hope not!
Menmen ska inte blogga mer. ska duscha ikväll btw.




you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0