Har ni?

Har ni någonsin känt att man inte dög till någonting.&då menar jag precis allt, man duger inte till att äta, dricka, skojja&aa exakt allt. Har ni någonsin känt att ni skriker i ett fullsatt rum men ingen hör något trotts att du tar i så du inte får någon luft? Har ni någonsin känt att ni e helt dumma i huvet? Den som tänkte när ni lästa att '' Aa jag har känt så många ggr'' aa det kanske ni har men ni har inte känt det som mej. Eftersom ni aldrig kommer bli mej. Eftersom jag hör av min syster varje dag att jag inte förtjänar att bo kvar,  jag blir allti överröstad. Jag blir kallad dum i huvet minst varje gång jag sagt något. Men jag tycker inte synd om mej själv för det, men det finns folk som gör det, som e med om mycke mindre, dom kanske får höra ett fult ord om att dom e värdelösa en gång om året att dom är smarta förutom när dom skojjar om något olämpligt, att man inte får uppmärksamhet för att man viskar. Vissa av dom tycker synd om sej själv, Medans jag intetycker ett dugg synd om mej själv, tycker synd om alla som säger sånna saker. För visst ibland så är det såå att en person säger mest oseriösa saker& när man snakcar om något viktigt vill man inte att den perosnen ska prata för att den e oseriös, men tillochmed jag säger smarta saker ibland. Och jag blir kallad korkad väldigt ofta. Så bara för att man låter korkad såå betyder det inte att man e det. Bara för att man gjort en dum grejj spelar ingen roll hur ånga ggr man gjort samma sak eller hur stor saken e, man e aldrig värdelös. Om en person e värdelös så e alla det. För alla betyder lika mke, för någon kan en person betyda världen, och den samma person kanske inte betyder något för alla andra, men om något skulle hända den personen hur skulle den personen som verkligen brydde sej må då? och då kanske det e en person som älskar den personen, hur skulle den må då? allt går runt i en cirkel. Det inns folk som blir misshanlade i sina hem, i sin skola överallt. Som blir mobbade som mår dåligt och tar livet av sej. Vilket e helt onödigt eftersom när den personen tror att det inte finns en utväg såå kan det värsta hända, självmord. Men det hjälper inte för det. För det första såå mår ju inte dom som älskar personen så bra, och om det var p.g.a mobbning, dom som mobbade har ju ansvaret på sina axlar likaså om det var misshandel. Så i slutändan såå är det dom som trackar ner på folk som mår dåligt.

Anledningen till att jag skrev det dät e för att jag fick en fråga i 4an om varför jag var så snäll när det väl gällde, Jag retades väldigt mke men när jag såg någon bli mobbad så blev jag arg&sa till. Men iaf svaret på frågan blir detta.

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0